Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΜΗΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ '12 ) : '' Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ''


                                      
                       '' Ο  ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ''
        
                    ΔΙΜΗΝΟ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ -ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012)  
                       ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ  ΠΥΞΙΔΑ ....

         ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΥΞΙΔΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΔΙΜΗΝΟ ΚΥΚΛΟ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΝΟΕΜΒΡΗ ΜΕΧΡΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΔΕΚΕΜΒΡΗ....

ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ  ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ...

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ....
             ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  ΝΟΕ-ΔΕΚ 2012
         ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 3/11 -  ΛΗΞΗ 23/12
ΣΑΒΒΑΤΟ  
12:00 - 14:00
alt
ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ  / ΟΛΓΑ ΤΖΩΡΤΖ
Αυτό το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μάθουν να λειτουργούν τις δυναμικές της θεατρικής πράξης μέσα από την υποκριτική.
Στο σεμινάριο θα γίνουν ασκήσεις αισθήσεων και ερεθισμάτων. Θα εργαστούμε πάνω στην φυσική λειτουργία του ανθρώπου που αναδύει συμπεριφορές. Θα ασκηθούμε στο να αναγνωρίζουμε τι σημαίνει ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ του ηθοποιού, τι σημαίνει ΕΡΕΘΙΣΜΑ πάνω στο νου και το σώμα του ηθοποιού, θα παρατηρήσουμε και να πειραματιστούμε πάνω στον αυτοσχεδιασμό που επιβάλλει ο ΧΡΟΝΟΣ της ΕΚΠΛΗΞΗΣ όταν δύο ηθοποιοί δημιουργούν ΜΑΖΙ.
 Ολγα Τζωρτζ

Σπούδασε Υ π ο κ ρ ι τ ι κ ή στην American Academy of Dramatic Arts της Νέας Υόρκης, Ορθοφωνία σύστημα IPA με την Sousan Finch και την Pamela Prather στην Νέα Υόρκη, Kλασικό και Μοντέρνο Χορό στο American College of Greece και Κινησιολογία και Μιμική στο Atelier de Movement της Monika Pagneux και του Phillippe Gaulier στο Παρίσι.
Σπούδασε επίσης στο Natural Health Science Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό NLP και είναι NLP Practitioner. Εκπαιδεύτηκε με τον Anthony Robbins σε συνεργασία με την Ακαδημία Αυτοβελτίωσης στη Ζυρίχη, τον Mike George σε συνεργασία με το BK World Spiritual University και εργάστηκε ως συντονίστρια ομάδων επίτευξης στόχων και έκφρασης μέσα από την κίνηση και τον λόγο. Είναι σύμβουλος υποκριτικής - Acting Coach σε ηθοποιούς, και λοιπούς επαγγελματίες.
Έχει εργαστεί ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός στην Ελλάδα, Δανία, Γερμανία και ΗΠΑ. Σημαντικές είναι οι συνεργασίες με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού της Νέας Υόρκης, Orkenfortet Oben Teater της Δανίας, την Freshly Squeezed Orange Juice Theatre Company του Ισραήλ, το Shetler Studios και τον Wesley Brown, την Pamela Scott και το Dramatists Guild της Νέας Υόρκης, την Jannis Powell, την Tamar Kummel, το Theatron Inc., την Aaron Concert Artists, την διαφημιστική εταιρεία BBDO και τα τηλεοπτικά κανάλια ANT1 και MEGA.
Διδάσκει Υποκριτική - Μέθοδο, την τεχνική του Sanford Meisner και της Uta Hagen από την Αμερικάνικη Σχολή Υποκριτικής σε συνδυασμό με ασκήσεις αυτοπεποίθησης και συμπεριφορικής έκφρασης. Έχει λάβει υποτροφίες Fulbright και American Academy of Dramatic Arts Scholarship.
14:30 - 16:30  
 alt
 ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ BALANCE AND REFORM (BnR) / ΓΛΥΚΕΡΙΑ  ΡΕΠΠΑ

Το σώμα μας «μιλάει» συνέχεια. Το 90% των μηνυμάτων που λαμβάνουμε είναι από τη μη λεκτική επικοινωνία. Μέσα σε αυτή εντάσσονται και οι κινήσεις του σώματός μας. Η κινητική δημιουργική έκφραση είναι ένα πρόγραμμα στο οποίο «ξυπνάμε» το σώμα μας, ερχόμαστε σε μεγαλύτερη επαφή μαζί του. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα το άτομο εκφράζει αισθήσεις, συναισθήματα, σκέψεις με το σώμα του. Βοηθάει στην ευαισθητοποίηση και τη συνειδητοποίηση του εαυτού του ατόμου μέσα από έναν άλλο τρόπο έκφρασης, που ήταν «κοιμισμένος» ή γινόταν ασυνείδητα, τον κινητικό τρόπο. Είναι ένα εναλλακτικό πρόγραμμα μέσα από το οποίο το κάθε άτομο μπορεί να νιώσει τον εαυτό του, να τον γνωρίσει καλύτερα και να τον εκφράσει έτσι όπως θέλει μέσα από τις κινήσεις του σώματός του. Εάν επιτρέψεις στο σώμα σου να κινηθεί και παράλληλα το «ακούσεις» τότε, μπορεί να σου δώσει πολλές πληροφορίες για εσένα και μόνο εσύ μπορείς να τις καταλάβεις 100% γιατί απλά μιλάνε για εσένα και προέρχονται από εσένα. Μέσα από την κινητική δημιουργική έκφραση καταλαβαίνεις τη μοναδικότητα σου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα γίνεται κυρίως ομαδικά γιατί η αλληλεπίδραση με άλλα άτομα μπορούν να προσφέρουν επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για το κάθε άτομο χωριστά. Οι τέσσερις βασικές συνιστώσες τις κινητικής δημιουργικής έκφρασης είναι:
1.      Η διερευνητικότητα (διερευνώ το σώμα μου και τις κινήσεις του).
2.      Η εκφραστικότητα (εξωτερικεύω με το δικό μου κινητικό τρόπο τον εσωτερικό μου κόσμο – συναισθήματα, αισθήσεις, σκέψεις, και συνειδητοποιώ με ποιους τρόπους εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου).
3.      Η δημιουργικότητα (ανακαλύπτω και δημιουργώ τις δικές μου κινητικές εκφράσεις και «απαντήσεις» στα εξωτερικά και εσωτερικά ερεθίσματα)
4.      Η επικοινωνία (βρίσκω κινητικούς τρόπους να επικοινωνώ με τον εαυτό μου, με τους άλλους και με το περιβάλλον μου).
Το συγκεκριμένο σεμινάριο μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και κινητικού υπόβαθρου.

Λίγα λόγια για την συντονίστρια:
Η Γλυκερία Ρέππα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι ιδρύτρια – εμπνεύστρια της μεθόδου «Balance and Reform». Είναι πτυχιούχος του  ΤΕΦΑΑ Αθηνών και των Πανεπιστημίων Loughborough και Roehampton από όπου απέκτησε Μεταπτυχιακούς τίτλους στις Αθλητικές Επιστήμες και στις Επιστήμες της Αγωγής καθώς είναι και υποψήφια διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι εξειδικευμένη στη μέθοδο body control pilates και στο πιλάτες για εγκύους από το European Register of Exercise Professional. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα «Life Coaching» (ΕΚΠΑ), «Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού» (ΑΣΠΑΙΤΕ), «Χοροθεραπείας» (co-ordinator Ζάχος Δημήτριος), "Εισαγωγή στην Ομαδική και το Ψυχόδραμα" (Institution of Group Analysis) και «Θεατρικού Παιχνιδιού» (Θέατρο της Ημέρας). Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια ψυχολογίας - συμβουλευτικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Επίσης, είναι συντονίστρια «Αυτογνωσίας» (Σχολή αυτογνωσίας Μήλα – Σολωμού). Παράλληλα διδάσκει τα μαθήματα «Πιλάτες» και «Κινητική αγωγή – αυτοσχεδιασμός», στο ΤΕΦΑΑ Αθηνών και συντονίζει – εισηγείται σεμιναρίων της μεθόδου Balance and Reform. 'Έχει δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και ανακοινώσεις σε εθνικά και διεθνή συνέδρια στα γνωστικά της αντικείμενα. 

17:00 - 19:00 

 alt
ΦΩΝΗΤΙΚΗ - ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ / ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΕΡΒΑ
..κανουμε την ωραιότερη δουλεια (?) του κόσμου...!καποιες φορες οι συνθήκες ειναι αντίξοες και επιβάλεται να ανταπεξέλθουμε... το κορμί, η ψυχή πρεπει να ναι σε ετοιμότητα... η κορυφη μας, η ΦΩΝΗ μας...κι η γλωσσα μας απο τις ωραιότερες και απο τις δυσκολότερες...
Αυτο το όργανο λοιπον θα δουλέψουμε, ψάχνοντας τις δυνατότητες που ουτε εμεις δε ξέρουμε οτι υπάρχουν...
Μέσω της φωνής μας θα "επικοινωνήσουμε" αυτο που θέλουμε να κάνουμε...
Θ Ε Α Τ Ρ Ο = μαγεία
S H O W T I M E!!!!!!!!!!!!!!!!λοιπον!
ΖΕΡΒΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ξεκίνησα να παιζω ως πρωτοετής στο Εθνικο θεατρο στη παρασταση ΦΟΥΕΝΤΕ ΟΒΕΧΟΥΝΑ του Λοπε ντε Βέγκα...οσο θυμάμαι τον εαυτό μου μόνο αυτο ηθελα να κάνω... το ταξιδι ειναι ενδιαφέρον, μαγικό, ομοφρο, με κόστη σε ολους τους τομεις και δυσκολίες που δε τις φανταζόμουν οταν αρχιζα αλλα ουτε ακομη και τωρα... εντυπωσιάζομαι συνεχώς...
Ακολουθησαν ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ,ΗΛΕΚΤΡΑ , ΜΗΔΕΙΑ, ΔΟΝΙΑ ΡΟΖΙΤΑ,ΙΦΙΓΈΝΕΙΑ ΕΝ ΤΑΥΡΟΙΣ,ΒΟΛΠΟΝΕ,ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ Κος ΡΙΠΛΕΥ,ΚΑΜΠΑΡΕ, ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ....κ.α
... φετος μουσικοθεατρικο "ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ" και ταξίδι με της μπάντα μου σε ελληνικους τζάζ δρομους....
και το ταξιδι συνεχίζεται...



ΚΥΡΙΑΚΗ  

12:00 - 14:00 

 alt

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ / ΧΑΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

  ...εαν σκαλισουμε μια παιδικη αναμνηση,θα βρεθουμε να παιζουμε ενα παιχνιδι.....εκει μεταμορφομενοι σε θαρραλεους ιπποτες, πονηρα ξωτικα, αγρια ζωα, ντετεκτιβ και παραξενα πουλια  με ζαβολια η` οχι ταξιδευουμε μεσα απο παραξενες ιστοριες..ολοι μαζι θα ξαναβρεθουμε εκει,με πολυ κεφι και χαρα για ομαδικοτητα θα σκαρωσουμε ευφανταστα παιχνιδια,με ξεφρενους χορους και κινηση , αυτοσχεδιασμους , σωματικο θεατρο και αστεια τραγουδια, θα απελευθερωσουμε τα εκφραστικα μας μεσα χωρις ντροπες και αναστολες..θα παιξουμε, θα διασκεδασουμε, θα ξεμουδιασουμε και θα γεμισουμε ανεμελια!!!!!!!!!!! 
 

εγω η Παπαδοπουλου Χαρα  εχοντας σωας τας φρενας,΄? γεννημενη στην αθηνα το 1979 αποφοιτη ανωτερας δραματικης σχολης με σεμιναρια {  στο χορο , κινηση , σωματικο θεατρο , τραγουδι , αρχαια τραγωδια , stand up comedy , κατασκευων και ραπτικης }πολυετη εμπειρια στο θεατρικο παιχνιδι , παιδικες εκδηλωσεις , δραματοποιηση παραμυθιου , θεατρικες παραστασεις , θεατρο δρομου .  δηλωνω υπευθυνα οτι προσφερω πολυ διαθεση και ενεργεια για να ξεθαψουμε παρεα το θησαυρο του αφθονου γελιου και την αναγκη για παιχνιδι!!!!!!!!!!!!!
γεια χαρα!!!!!!!!!!

14:30 - 16:30 
 
alt
 

ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ -  ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
 ΜΕΘΟΔΟΙ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ


Ο χειρισμός της γλώσσας στο θέατρο, είναι απαραίτητο εργαλείο για τον ηθοποιό.
Στα μαθήματα αυτά θα ερευνήσουμε μεθόδους που μας δίνουν τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε καλύτερα ένα κείμενο, με αποτέλεσμα όχι μόνο την κατανόησή του, αλλά κυρίως την «καθαρότητα» των προθέσεων, της κάθε πρότασης ξεχωριστά, έτσι ώστε οι λέξεις να προκύπτουν και όχι να διεκπεραιώνονται.
ΑΝΤΡΕΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1955. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή της Ευγενίας Χατζίκου.
Ως ηθοποιός συνεργάστηκε στο θέατρο με τους, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΒΟΛΟΥ, ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟΥ ΧΑΤΣΙΣΚΟΣ-ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗ, ΘΙΑΣΟΣ ΚΑΡΕΖΗ-ΚΑΖΑΚΟΣ, ΑΤΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΕΒΔΟΜΟ ΘΕΑΤΡΟ, σε παραστάσεις των εκδηλώσεων ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ στο Ηράκλειο Κρήτης, ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ, ART SYNDICATE, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΑΒΑΛΑΣ, OMICRON 2 COMPANY FOR THE ARTS, ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ, ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, καθώς και στις ταινίες, μεγάλου μήκους, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Παντελή Βούλγαρη), ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ (Τάκη Παπαγιαννίδη), Η ΚΟΝΤΡΑ (Βαγγέλη Σερντάρη), στις μικρού μήκους, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ (Εμιρζά-Ζωναρά), Η ΠΡΟΒΑ (Γιάννη Καρυπίδη), ΦΛΟΥ (Γιάννη Καρυπίδη), SABLO (Οδυσσέα Λάππα) και στις τηλεοπτικές σειρές, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΖΑΡΝΤΗ (Κώστα Φέρρη), ΦΕΥΓΑ (Λάμπη Ζαρουτιάδη), ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ (Ε. Ακρίτα – Γ. Κυρίτση) και ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ (Νίκου Περράκη).
Συμμετείχε στα φεστιβάλ, Αθηνών, Διεθνές φεστιβάλ «ΚΥΠΡΙΑ» (Λευκωσία), Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος (Πάφος), Διεθνές Φεστιβάλ Πειραματικού Θεάτρου (Κάιρο), Georgia international gift festival (Τιφλίδα), Διεθνές φεστιβάλ Wupertal. Διεθνές φεστιβαλ Sibiou (Ρουμανία - πρώτο βραβείο στο διαγωνιστικό τμήμα).

Έχει σκηνοθετήσει την ταινία μικρού μήκους ΔΙΑΡΡΟΗ και τα ντοκιμαντέρ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ (η δράση της Greenpeace στη Μεσόγειο), ΣΙΝΑ (το μοναστήρι της Αγ. Αικατερίνης), ΑΝΑΛΛΑΜΠΕΣ (φάροι και φαροφύλακες στο Αιγαίο), ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ (το άγαλμα σύμβολο του Πειραιά που βρίσκεται στην Βενετία), ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ (συμμετοχή στο 2o διεθνές φεστιβάλ ντοκιμαντέρ) και στο θέατρο τις παραστάσεις ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΝΤΡΕΙΑ, ΚΟΥΤΡΑΣ, ΓΕΛΩΝΤΑΣ ΑΓΡΙΑ, Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ, ΜΙΧΑΕΛ ΚΟΛΧΑΑΣ, ΖΩΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ, ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΘΑΠΤΟΥ.
Διετέλεσε διευθυντής προγράμματος στον Ρ/Σ ROCK FM και παραγωγός μουσικών εκπομπών.

Δίδαξε θέατρο στην θεατρική ομάδα ασθενών του Θ.Ψ.Π. στο Δαφνί.
Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής εταιρείας ART SYNDICATE στην Αθήνα,
Ιδρυτικό μέλος της θεατρικής ομάδας ΠΑΝΔΕΜΟΝΙΟ 7 στη Θες/νικη,
Μέλος του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (I.T.I.)
και μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (Σ.Ε.Η. )
17:00 - 19:00
 alt
 ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ - Ο Ηθοποιός και το Παιχνίδι / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ
         
Τα θέματα που κυρίως θα μας απασχολήσουν σε αυτό το μάθημα είναι:


·        Το Παιχνίδι ως βασική αρχή της υποκριτικής
·        Η σκηνική σύνθεση ως παιχνίδι                        
·        Κανόνες και ελευθερία στη σκηνή
·        Το παιχνίδι και η τελετουργία στο θέατρο.
  
Κάθε παιχνίδι σημαίνει κάτι.
Το παιχνίδι δεν είναι «συνήθης» ή «πραγματική» ζωή. Είναι μάλλον ένα πέρασμα από την «πραγματική» ζωή σε μια προσωρινή σφαίρα δραστηριότητας με εντελώς δική της διάταξη.
Γιόχαν Χουιζίνγκα

Αρχικά, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα ασκήσεων που βασίζονται στο Παιχνίδι, οι συμμετέχοντες θα εξασκηθούν στην δημιουργική τους ένταξη σε ένα καλλιτεχνικό σύνολο και στην ανάδειξη της ατομικότητας και της καλλιτεχνικής τους ταυτότητας  μέσα σ’ αυτό.  
Στη συνέχεια θα ασχοληθούμε με την προσέγγιση των ρόλων μέσα απ’το παιχνίδι, με τους κανόνες και την ελευθερία των σκηνών και με εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν ένα παιχνίδι, τελετουργία.
   
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Δημήτρης Τσιάμης
Απόφοιτος  της σχολής E.A.T.C.-ΑΚΤ ΖΕΝΤ (GITIS Class)
Μέλος της Ομάδας Δασκάλων του European Association for Theatre Culture
Συνεργάτης του Dr. Jurij Alschitz από το 2009, συμμετείχε ως εκπαιδευτής, σκηνοθέτης και ηθοποιός στα προγράμματα “The new face of acting teachers”, “Methodika,The Sphere of Dialogue”, “School of Dialogue”-κ.α..Έχει παρακολουθήσει πολλά εργαστήρια θεάτρου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Σκηνοθέτης της ομάδαςPer-Theater-Formance”:
2012. «Ωραίοι σαν βερολινέζοι», Bios
2012. «Ο Θεός Κυρίλοφ», Bios Basement
2011. Μέγας Προφητικός Καζαμίας, Eliart
2009. «Η γενιά των Κόστια», Θέατρο «Φούρνος»
2008. «Στους Dada Θα  Άρεσε Μια Νύχτα Σαν Κι Αυτή», «Θυρα Τέχνης»
 2007. “T.R.as.H.-Think Rubbish As Hope”, Bios


2005 . «Φετίχ», “Booze
 2004. «Το χορικό του Χρόνου» «Άδειος Χώρος-Εθνικό Θέατρο»
Επίσης έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις:
«Εκείνος που δέχεται χαστούκια», του Λ.Αντρέγιεφ (2012.Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων), «Θέατρο: Μια μηχανή του Χρόνου»-(lecture performance, Θέατρο Εμπρός)
Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες G.Gotti, Τ.Ράλλη, Σ. Μαυραγάνη, Θ.Τσαπακίδη ,Μ. Λαμπροπούλου, Ν.Πουλοπούλου κ.α.

19:30 - 21:30 

alt

ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ - ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΖΑΦΕΙΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

 Στόχος του μαθήματος είναι η συνειδητοποίηση των σωματικών εκφραστικών μας μέσων και η απόδοση συναισθημάτων μέσω αυτών. Το σωματικό θέατρο αφορά στον πειραματισμό,την ευρηματικότητα και την αυτοσχεδιαστική διάθεση. Με αυτόν τον τρόπο ο ηθοποιός διευρύνει τη φαντασία του, αναπτύσσει την δημιουργικότητά του και παραμένει ζωντανός στη σκηνή και όχι απλώς μια ομιλούσα κεφαλή. Το σώμα λειτουργεί ως όργανο που προετοιμάζεται σχολαστικά ώστε να είναι έτοιμο να χρησιμοποιηθεί ως εκφραστικό μέσο. Ζεσταίνουμε το σώμα με μια σειρά ασκήσεων που βασίζονται σε αρχές τεχνικών yoga, Pilates και μπαλέτο ή τεχνικής σύγχρονου χορού όπως Graham και release.Στη συνέχεια μελετάμε εξονυχιστικά τεχνικές αυτοσχεδιασμού σε συνδυασμό πάντα με το λόγο .Το σωματικό θέατρο όπως το εισήγαγαν οι πατέρες αυτού (Λεκόκ , Γκροτόφσκι κ.α) ξεκινάει από την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας, για το τι μπορεί αυτό να κάνει και πως μπορεί να αξιοποιηθεί στο θέατρο συνοδευόμενο από το λόγο. Δουλεύοντας τις αρχές της επανάληψης ,φτάνοντας το σώμα μας στα άκρα, οδηγούμαστε σε μονοπάτια και διαφορετικούς τρόπους εκφοράς λόγου. Ερευνώντας την κρυμμένη ενέργεια του σώματος, ο καθένας έρχεται πιο κοντά σε καινούριες ερμηνευτικές δυναμικές. Μέσα από αυτές τις σωματικές διεργασίες οι ηθοποιοί ανακαλύπτουν ηχογώνες πηγές που αγνοούσαν και το σώμα νιώθει την ανάγκη να παράγει ήχο,ήχο που διαμορφώνονται σιγά-σιγά σε λόγο. Το μάθημα απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, σε ηθοποιούς και χορευτές όλων των ηλικιών, ερασιτέχνες και μη.

 Δημητροπούλου Ζαφειρία
Γεννήθηκε στο Μεξικό από μητέρα Μεξικανή και πατέρα Έλληνα.Ασχολήθηκε από πολύ μικρή με τον χορό, κλασσικό και jazz στην εθνική κρατική σχολή χορού του Μεξικού και στη συνέχεια στη σχολή του Φωκά Ευαγγελινού στην Αθήνα.Σπούδασε την τέχνη της υποκριτικής στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κούν, ενώ εργάστηκε στο θίασο του Jan Fabre, Troubleyn στην Αμβέρσα,Βέλγιο μαθαίνοντας εκεί τις πτυχές του σωματικού θεάτρου.Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την μουσικοκινητική,έχοντας διδάξει σε σχολεία και ερασιτεχνικές ομαδές χορό και σωματικό θέατρο.Είναι απόφοιτος του Πολιτικού Τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών.





 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 2 ΜΗΝΕΣ

4 ΔΙΩΡΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑ ΜΗΝΑ
ΣΥΝΟΛΟ 16 ΩΡΕΣ
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - 
ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ 75 ΜΟΝΟ 40 ΕΥΡΩ 
ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:20 ΕΥΡΩ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΧΡΙ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ.


ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 3 ΚΑΙ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.!!!
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ...!!



ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΥΞΙΔΑ 
ΣΑΡΡΗ ΚΑΙ ΡΗΓΑ ΠΑΛΑΜΗΔΟΥ 3 
ΨΥΡΡΗ - ΑΘΗΝΑ
 ΤΗΛ: 210 3225526
                 
              

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια σε όλους σας! Πολύ αξιόλογη η δουλειά σας την οποία θέλετε να διδάξετε, να μεταδώσετε σε όσους αγαπάμε το Θέατρο και ενδιαφερόμαστε να μάθουμε τις διάφορες σπουδαίες κι απαραίτητες τεχνικές που αφορούν αυτή τη Μαγεία.. Συμμετέχω στη Θεατρική Ομάδα Πυξίδα, με Δάσκαλό μας τον κ. Μπάμπη Τσιρίδη. Ενδιαφέρομαι να παρακαλουθήσω τα σεμινάρια θεάτρου, θεωρώ ότι θα με βοηθήσουν πάρα πολύ σε αυτό που αγαπάω πολύ και είναι το Θέατρο. Είναι χόμπυ μου, όμως διακρίνω ότι με βοηθάει σε μία άλλη θέαση των συμβάντων γύρω μου, μέσα μου ασφαλώς, στο τρόπο σκέψης μου και γενικά σε μία θετικότερη στάση ζωής μου. Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και το βήμα που δίνεται να καταγραφούν οι απόψεις μας. Καλή Συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή